fbpx

ვაკანსიები კომპანია „ჭიტაში,,

კომპანია „ჭიტა“ 26 წელია წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე და უფერადებს ბავშვებს გარემოს, პროდუქცია გამოირჩევა მაღალი ხარისხით,მომსახურე პერსონალი კი კეთილგანწობით პატარა მომხმარებლის მიმართ. ჩვენთან ფერადი და ღიმილიანი გარემო დაგხვდებათ , ასეთივე თბილ და ხალიასიან თანამშრომლებს ვიწვევთ ჩვენს გუნდში სამუშაოდ.

გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ HR დეპარტამენტის ხელმძღვანელად. ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა.

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.

** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:

** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება; ** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება;

** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია; ** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:

** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა;

** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა; ** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;

** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;

** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;

** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.

** შემოწმების პროცესის წარმართვა;

** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;

** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;

** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.

** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;

** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;

** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.

** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა;

** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;

** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;

** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა;

აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:

** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;

** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;

** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები; ** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;

** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;

** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;

** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი. პიროვნული კომპეტენციები/უნარები: ** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი **

მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა. დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!

გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ იურისტის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის კორპორაციული დოკუმენტაციის მომზადება, შეფასება, ანალიზი;

** კომპანიის სამართლებრივი დოკუმენტაციის: ხელშეკრულებების, ბრძანებების, სარჩელების, საჩივრების, ოქმების, კორესპონდენციის, განცხადებების და სხვა დოკუმენტების შედგენა/განხილვა; კრების ოქმების, წესდებების მომზადება, მათში ცვლილებების შეტანის უზრუნველყოფა;

** კომპანიის თანამშრომლებისათვის იურიდიული კონსულტაციის გაწევა;

** იურიდიული დოკუმენტაციის გადახედვა;

** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების იურიდიულ მხარდაჭერასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციები;

** კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლოში, საჯარო და სამეწარმეო რეესტრში, ასევე სხვადასხვა ადმინისტრაციულ ორგანოებთან;

** კომპანიის ყოველდღიურ საქმიანობაში სამართლებრივი მხარდაჭერის უზრუნველყოფა; ** კერძოს სუბიექტებთან მოლაპარაკებებში მონაწილეობა, კომპანიის წარმომადგენლობა;

** საკანონმდებლო ცვლილებებზე დროული რეაგირება და მენეჯმენტთან კომუნიკაცია;

** იურიდიული დოკუმენტაციის რეესტრის წარმოება;

** პროექტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის შემუშავება, ხელმოწერების/დადასტურებების უზრუნველყოფა, დოკუმენტბრუნვის პროცესის მართა;

** კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფისთვის საჭირო სხვა სამუშაოების შესრულება; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი – იურიდიული.

** საადვოკატო საქმიანობის ლიცენზია სამოქალაქო სამართლის ან საერთო სპეციალიზაციით

** სამუშაო გამოცდილება: იურისტად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; ცოდნა და უნარები:

** სამოქალაქო, ადმინისტრაციული მატერიალური და საპროცესო კანონმდებლობის ცოდნა; ** სიზუსტე – ყურადღება დეტალების მიმართ;

** შრომისმოყვარეობა – მოტივირებულობა;

** პასუხისმგებლობა – შედეგზე ორიენტირება;

** დროის, პრიორიტეტების ეფექტიანად განაწილების უნარი – მოწესრიგებულობა, ორგანიზებულობა;

** ნდობა და პატივისცემა კოლეგების მიმართ – გუნდურობა; ** პროცესების სრულყოფისკენ სწრაფვა.

დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!

გიწვევთ კომპანია „ჭიტას“ შიდა აუდიტის, ფინანსური ხელმძღვანელის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა:

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.

** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:

** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება;

** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება; ** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია;

** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:

** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა; ** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა;

** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;

** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;

** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;

** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.

** შემოწმების პროცესის წარმართვა;

** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;

** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;

** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.

** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;

** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;

** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.

** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;

** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;

** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა; აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:

** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;

** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;

** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები;

** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;

** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;

** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;

** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი ** მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა.

დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected]

გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ იურისტის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის კორპორაციული დოკუმენტაციის მომზადება, შეფასება, ანალიზი;

** კომპანიის სამართლებრივი დოკუმენტაციის: ხელშეკრულებების, ბრძანებების, სარჩელების, საჩივრების, ოქმების, კორესპონდენციის, განცხადებების და სხვა დოკუმენტების შედგენა/განხილვა; კრების ოქმების, წესდებების მომზადება, მათში ცვლილებების შეტანის უზრუნველყოფა;

** კომპანიის თანამშრომლებისათვის იურიდიული კონსულტაციის გაწევა;

** იურიდიული დოკუმენტაციის გადახედვა;

** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების იურიდიულ მხარდაჭერასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციები;

** კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლოში, საჯარო და სამეწარმეო რეესტრში, ასევე სხვადასხვა ადმინისტრაციულ ორგანოებთან;

** კომპანიის ყოველდღიურ საქმიანობაში სამართლებრივი მხარდაჭერის უზრუნველყოფა; ** კერძოს სუბიექტებთან მოლაპარაკებებში მონაწილეობა, კომპანიის წარმომადგენლობა;

** საკანონმდებლო ცვლილებებზე დროული რეაგირება და მენეჯმენტთან კომუნიკაცია;

** იურიდიული დოკუმენტაციის რეესტრის წარმოება;

** პროექტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის შემუშავება, ხელმოწერების/დადასტურებების უზრუნველყოფა, დოკუმენტბრუნვის პროცესის მართა;

** კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფისთვის საჭირო სხვა სამუშაოების შესრულება; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი – იურიდიული.

** საადვოკატო საქმიანობის ლიცენზია სამოქალაქო სამართლის ან საერთო სპეციალიზაციით

** სამუშაო გამოცდილება: იურისტად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; ცოდნა და უნარები:

** სამოქალაქო, ადმინისტრაციული მატერიალური და საპროცესო კანონმდებლობის ცოდნა; ** სიზუსტე – ყურადღება დეტალების მიმართ;

** შრომისმოყვარეობა – მოტივირებულობა;

** პასუხისმგებლობა – შედეგზე ორიენტირება;

** დროის, პრიორიტეტების ეფექტიანად განაწილების უნარი – მოწესრიგებულობა, ორგანიზებულობა;

** ნდობა და პატივისცემა კოლეგების მიმართ – გუნდურობა; ** პროცესების სრულყოფისკენ სწრაფვა.

დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!

გიწვევთ კომპანია „ჭიტას“ შიდა აუდიტის, ფინანსური ხელმძღვანელის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა:

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;

** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.

** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:

** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება;

** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება; ** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია;

** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:

** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა; ** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა;

** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;

** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;

** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;

** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;

** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.

** შემოწმების პროცესის წარმართვა;

** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;

** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;

** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.

** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;

** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;

** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.

** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;

** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;

** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა; აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:

** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;

** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;

** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები;

** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;

** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;

** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;

** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი ** მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა.

დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected]

გაუზიარე!

Shares

კომენტარის დატოვება