კომპანია „ჭიტა“ 26 წელია წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე და უფერადებს ბავშვებს გარემოს, პროდუქცია გამოირჩევა მაღალი ხარისხით,მომსახურე პერსონალი კი კეთილგანწობით პატარა მომხმარებლის მიმართ. ჩვენთან ფერადი და ღიმილიანი გარემო დაგხვდებათ , ასეთივე თბილ და ხალიასიან თანამშრომლებს ვიწვევთ ჩვენს გუნდში სამუშაოდ.
გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ HR დეპარტამენტის ხელმძღვანელად. ძირითადი მოვალეობები:
** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა.
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.
** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:
** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება; ** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება;
** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია; ** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:
** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა;
** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა; ** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;
** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;
** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;
** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.
** შემოწმების პროცესის წარმართვა;
** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;
** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;
** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.
** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;
** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;
** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.
** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა;
აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:
** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;
** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები; ** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;
** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;
** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;
** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი. პიროვნული კომპეტენციები/უნარები: ** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი **
მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა. დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!
გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ იურისტის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:
** კომპანიის კორპორაციული დოკუმენტაციის მომზადება, შეფასება, ანალიზი;
** კომპანიის სამართლებრივი დოკუმენტაციის: ხელშეკრულებების, ბრძანებების, სარჩელების, საჩივრების, ოქმების, კორესპონდენციის, განცხადებების და სხვა დოკუმენტების შედგენა/განხილვა; კრების ოქმების, წესდებების მომზადება, მათში ცვლილებების შეტანის უზრუნველყოფა;
** კომპანიის თანამშრომლებისათვის იურიდიული კონსულტაციის გაწევა;
** იურიდიული დოკუმენტაციის გადახედვა;
** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების იურიდიულ მხარდაჭერასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციები;
** კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლოში, საჯარო და სამეწარმეო რეესტრში, ასევე სხვადასხვა ადმინისტრაციულ ორგანოებთან;
** კომპანიის ყოველდღიურ საქმიანობაში სამართლებრივი მხარდაჭერის უზრუნველყოფა; ** კერძოს სუბიექტებთან მოლაპარაკებებში მონაწილეობა, კომპანიის წარმომადგენლობა;
** საკანონმდებლო ცვლილებებზე დროული რეაგირება და მენეჯმენტთან კომუნიკაცია;
** იურიდიული დოკუმენტაციის რეესტრის წარმოება;
** პროექტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის შემუშავება, ხელმოწერების/დადასტურებების უზრუნველყოფა, დოკუმენტბრუნვის პროცესის მართა;
** კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფისთვის საჭირო სხვა სამუშაოების შესრულება; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** განათლება: უმაღლესი – იურიდიული.
** საადვოკატო საქმიანობის ლიცენზია სამოქალაქო სამართლის ან საერთო სპეციალიზაციით
** სამუშაო გამოცდილება: იურისტად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; ცოდნა და უნარები:
** სამოქალაქო, ადმინისტრაციული მატერიალური და საპროცესო კანონმდებლობის ცოდნა; ** სიზუსტე – ყურადღება დეტალების მიმართ;
** შრომისმოყვარეობა – მოტივირებულობა;
** პასუხისმგებლობა – შედეგზე ორიენტირება;
** დროის, პრიორიტეტების ეფექტიანად განაწილების უნარი – მოწესრიგებულობა, ორგანიზებულობა;
** ნდობა და პატივისცემა კოლეგების მიმართ – გუნდურობა; ** პროცესების სრულყოფისკენ სწრაფვა.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!
გიწვევთ კომპანია „ჭიტას“ შიდა აუდიტის, ფინანსური ხელმძღვანელის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:
** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა:
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.
** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:
** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება;
** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება; ** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია;
** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:
** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა; ** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა;
** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;
** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;
** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;
** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.
** შემოწმების პროცესის წარმართვა;
** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;
** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;
** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.
** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;
** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;
** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.
** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა; აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:
** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;
** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები;
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;
** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;
** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;
** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი.
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი ** მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected]
გიწვევთ კომპანია„ჭიტას“ იურისტის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:
** კომპანიის კორპორაციული დოკუმენტაციის მომზადება, შეფასება, ანალიზი;
** კომპანიის სამართლებრივი დოკუმენტაციის: ხელშეკრულებების, ბრძანებების, სარჩელების, საჩივრების, ოქმების, კორესპონდენციის, განცხადებების და სხვა დოკუმენტების შედგენა/განხილვა; კრების ოქმების, წესდებების მომზადება, მათში ცვლილებების შეტანის უზრუნველყოფა;
** კომპანიის თანამშრომლებისათვის იურიდიული კონსულტაციის გაწევა;
** იურიდიული დოკუმენტაციის გადახედვა;
** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების იურიდიულ მხარდაჭერასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციები;
** კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლოში, საჯარო და სამეწარმეო რეესტრში, ასევე სხვადასხვა ადმინისტრაციულ ორგანოებთან;
** კომპანიის ყოველდღიურ საქმიანობაში სამართლებრივი მხარდაჭერის უზრუნველყოფა; ** კერძოს სუბიექტებთან მოლაპარაკებებში მონაწილეობა, კომპანიის წარმომადგენლობა;
** საკანონმდებლო ცვლილებებზე დროული რეაგირება და მენეჯმენტთან კომუნიკაცია;
** იურიდიული დოკუმენტაციის რეესტრის წარმოება;
** პროექტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის შემუშავება, ხელმოწერების/დადასტურებების უზრუნველყოფა, დოკუმენტბრუნვის პროცესის მართა;
** კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფისთვის საჭირო სხვა სამუშაოების შესრულება; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** განათლება: უმაღლესი – იურიდიული.
** საადვოკატო საქმიანობის ლიცენზია სამოქალაქო სამართლის ან საერთო სპეციალიზაციით
** სამუშაო გამოცდილება: იურისტად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; ცოდნა და უნარები:
** სამოქალაქო, ადმინისტრაციული მატერიალური და საპროცესო კანონმდებლობის ცოდნა; ** სიზუსტე – ყურადღება დეტალების მიმართ;
** შრომისმოყვარეობა – მოტივირებულობა;
** პასუხისმგებლობა – შედეგზე ორიენტირება;
** დროის, პრიორიტეტების ეფექტიანად განაწილების უნარი – მოწესრიგებულობა, ორგანიზებულობა;
** ნდობა და პატივისცემა კოლეგების მიმართ – გუნდურობა; ** პროცესების სრულყოფისკენ სწრაფვა.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected] გთხოვთ თემის ველში(subject)მიუთითოდ ვაკანსიის დასახელება.გისურვებთ წარმატებას!
გიწვევთ კომპანია „ჭიტას“ შიდა აუდიტის, ფინანსური ხელმძღვანელის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები:
** აუდიტის წლიური გეგმის შემუშავების პროცესში მონაწილეობა:
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და შეფასება საუკეთესო გამოცდილებაზე/ გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული აუდიტის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესებთან დაკავშირებული რისკების სამართავად დანერგილი კონტროლის სისტემ (ებ)ის შეფასება და გაუმჯობესების მიზნით რეკომენდაციების შემუშავება;
** კომპანიის ბიზნეს პროცესების შესაბამისობის დადგენა შიდა პროცედურებსა და ქვეყნის კანონმდებლობასთან.
** კომპანიის ბიზნეს პროცეს (ებ)ის აუდიტის წარმართვა:
** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული პირველადი კვლევის განხორციელება;
** შესამოწმებელ პროცესთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიკაცია/შეფასება; ** შესამოწმებელ პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების იდენტიფიკაცია;
** პროცესის შემოწმებისთვის საჭირო გეგმის/პროგრამის შემუშავება:
** პროცესში დანერგილი კონტროლის სისტემების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესაფასებლად საჭირო კონტროლის ტესტების განსაზღვრა; ** შემოწმების მასშტაბის განსაზღვრა;
** შემოწმების განსახორციელებლად საჭირო ინფორმაციის მოძიება / შესაბამის დეპარტამენტთან/სამსახურთან ინფორმაციის გამოთხოვის ფორმის გენერირება;
** შემოწმების განსახორციელებლად შერჩევის მეთოდის განსაზღვრა საუკეთესო გამოცდილებაზე/გავრცელებულ პრაქტიკაზე დაფუძნებული შერჩევის მეთოდოლოგიის შესაბამისად;
** პროცესის შესამოწმებლად საჭირო რესურსების განსაზღვრა;
** შემოწმების პროცესის დროში გაწერა;
** პროცესის შემოწმების გეგმის/პროგრამის ან გეგმაში ცვლილების განხორციელების შეთანხმება დეპარტამენტის დირექტორთან.
** შემოწმების პროცესის წარმართვა;
** კონტროლის მექანიზმების ტესტირება;
** შემოწმების პროცესში მოპოვებული მტკიცებულების/ტესტირების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული დარღვევა/ნაკლოვანების განსაზღვრა;
** აღმოჩენილი დარღვევა/ნაკლოვანების შედეგების განხილვა პროცესზე პასუხისმგებელ პირ (ებ)თან.
** შემოწმების შედეგებიდან გამომდინარე პროცესში არსებული კონტროლის მექანიზმების ადეკვატურობის/ეფექტიანობის შესახებ აზრის გამოხატვა, რეკომენდაციების შემუშავება და დასკვნის/შემოწმების აქტის მომზადება;
** გაცემული რეკომენდაციების შესრულებაზე პერიოდული კონტროლის განხორციელება, შესაბამისი დასკვნის მომზადება;
** შემოწმების პროექტის ფარგლებში მონაცემების შეგროვების და მათი სამუშაო ფორმებში თავმოყრის უზრუნველყოფა.
** საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლის მუშაობის მართვა;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება სასურველია ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების, აუდიტი/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** სავალდებულოა სულ მცირე 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტორულ კომპანიაში ** სავალდებულოა MS Office-ის პროგრამების (Word; Excel, PowerPoint) საფუძვლიანი ცოდნა, სასურველია ვიზიოს, პროჯექტის და sql პროგრამების ცოდნა; აუცილებელი ცოდნა/კომპეტენციები:
** შიდა აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** რისკების შეფასების, აუდიტის მასშტაბის დადგენის, ინფორმაციის მოგროვების, სამუშაო ფორმების შედგენის გავრცელებული პრაქტიკის ცოდნა;
** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები;
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსი;
** საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი;
** კომპლექსური მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;
** პროექტის დაგეგმვისა და მართვის უნარი.
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
** ობიექტურობა; ** პატიოსნება; ** პრინციპულობა; ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; ** კომუნიკაბელურობა – ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ** თვითგანვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა; ** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** დროის განაწილების/მართვის უნარი ** მოწესრიგებულობა და დეტალების მიმართ ყურადღების გამოჩენა.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზანონ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე : [email protected] [email protected]