fbpx

როგორც კი შეიტყო “ტვ პირველმა” რუსული გემის მფლობელის ვინაობა, თემა სასწრაფოდ ჩახსნა ეთერიდან

ტვ პირველის” ეთერში მორიგი დეზინფორმაციული სიუჟეტი გავიდა, თითქოს “ტერმინალ 1-მა” რუსული დროშის ქვეშ მცურავი ხომალდით შემოიტანა ნავთობპროდუქტები და ამით რუსეთისათვის სანქციების გვერდის ავლაში დაეხმარა.

✅#სინამდვილეში, “ტერმინალ 1-ის” კონტრაქტორი, ვინც პორტში შემოიყვანა რუსული დროშით მცურავი ხომალდი არის კომპანია “სან პეტროლეუმ ჯორჯია”, რომელსაც საზოგადოება “გალფის” სახელით იცნობს და რომელიც ყოფილ თავდაცვის მინისტრს, კორუფციაში მსჯავრდებულ დავით კეზერაშვილს ეკუთვნის. როგორც კი შეიტყო “ტვ პირველმა” რუსული გემის მფლობელის ვინაობა, თემა სასწრაფოდ ჩახსნა ეთერიდან.

‼️კორუფციაში მსჯავრდებული კეზერაშვილი საქართველოში ფლობს ტვ “ფორმულას”, რომელიც ძალიან ხშირად ავრცელებს დეზინფორმაციას მმართველი გუნდის წინააღმდეგ. სავარაუდოდ, კეზერაშვილი მონაწილეობს “ტვ პირველის” დაფინანსებაში, რის გამოც “სკანდალურ სიუჟეტს” გაგრძელება აღარ მოჰყოლია

გაუზიარე!

Shares

კომენტარის დატოვება

error: გაფრთხილება ! საიტიდან სტატიების დაკოპირება აკრძალულია