ევროპის ქვეყნებიდან და ამერიკის შეერთებული შტატებიდან მაღალმხარჯველიტურისტული ნაკადების მოზიდვის მიზნით, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულიადმინისტრაცია მარკეტინგულ კამპანიებს აგრძელებს. წამყვანმედიაპლატფორმებთან Harper’s Bazzar; Vogue; Conde Nast; GQ; თანამშრომლობით,საქართველოს ტურისტული მიმართულების შესახებ სტატიები მზადდება.საქართველოს ვრცელს სტატიას უძღვნის დიდ ბრიტანეთში პოპულარული მოდისადა კულტურის ჟურნალი Harper’s Bazzar სათაურით: „საქართველო-ამ უნიკალურთანამედროვე ქვეყანაში ბევრ საინტერესოს აღმოაჩენთ“.სტატიის ავტორი, რებეკა კოუპი, საქართველოს მიმზიდველ, ტრენდულ დაერთდროულად ავთენტურ ქვეყნად მოიხსენიებს.„მოდური თბილისიდან კახეთის ღვინის მდიდარ რეგიონამდე, ისტორიულიწყალტუბოს სპა-კურორტიდან ყაზბეგის ულამაზეს პეიზაჟებამდე- უამრავიმიზეზია, რის გამოც ღირს საქართველოში მოგზაურობა. ეს პატარა ქვეყანა, რომელიცაღმოუჩენელი მარგალიტია კავკასიაში, იდეალური ალტერნატივაა ევროპისგადატვირთული ტურისტული მიმართულებებისათვის. საქართველო ძველისამყაროს ხიბლს და თანამედროვეობას ერთმანეთთან აკავშირებს. ეს არის 4სეზონიანი მიმზიდველი მიმართულება, მრავალფეროვანი კლიმატის წყალობითსაქართველო ყველაფერს გთავაზობთ, ზამთრის სათხილამურო კურორტებიდანდაწყებული, შავი ზღვის სანაპიროზე დასვენებით დამთავრებული“-წერს რებეკაკოუპი.სტატიის ერთ-ერთი მონაკვეთი საქართველოს სასტუმრო ინფრასტრუქტურას,მაღალი კლასის განთავსების ობიექტებს ეთმობა.რებეკა კოუპი აღწერს თბილისს, ქართულ კერძებს, ქართულ მოდასა დათანამედროვე მოლებს.„საქართველო რუკაზე მხოლოდ მორიგი მიმართულება არ არის, ეს ქვეყანანამდვილი აღმოჩენაა მათთვის, ვინც ეძებს ავთენტურ კულტურას, ბუნებრივსილამაზეს, დახვეწილ სამზარეულოსა და დასვენებას“-წერს სტატიის ავტორი.https://www.harpersbazaar.com/uk/travel/travel-guides/a64810326/georgian-national-tourism-luxury-travel-guide/